General ticket purchase info

Buying and booking a ticket for cinema Artis screenings

The box office opens every day at 10:30 and closes 15 minutes after the start of the last session.
Online booking ends 2 hours before the start of the screening, unpurchased bookings will be automatically released at the time specified in the booking confirmation. Always follow the booking information, as it may change depending on the event. It may not be possible to book tickets in advance for special screenings and events. We apologise for the inconvenience.

Special rates may apply at special screenings, film days and festivals, and there may be no club member or other benefits. Additional information available at the cinema box office and in the screening information online.
Online ticket sales ends half an hour before the start of the screening.
When purchasing a discount ticket or entering with a discount ticket purchased online, a document certifying the discount must be presented upon entering the hall.

NB! The price of a senior* ticket is € 3 on seniors' special screenings (Tue & Thu). These special screenings also include a free cup of coffee. 

* Senior rate applies to pensioners.

Müügitingimused

Piletite ja e-kinkepiletite ostmine kino Artis veebilehelt

ARTIS veebipoe (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Tallinnfilm
Registrikood: 10328440
Asukohaga:  Estonia pst 9, Tallinn, 10143.
E-post: info@kino.ee
Infotelefon: 53 614 813 E - P kell 12 - 16 (vastame telefonile võimaluse korral)

Müügilepingu kehtivus ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest ostude sooritamisel.
Veebipoes müüdavateks toodeteks on ettemaksuga tasutavad elektrooniline kinopilet või elektrooniline kinkepilet. Kõik parasjagu kehtivad hinnad on eurodes ja märgitud toodete juures.
Hinnad sisaldavad käibemaksu ja hindalele ei  lisandu tasu toote kättetoimetamise eest. Teave toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse esitamine ja ostu vormistamine

Ostu sooritamiseks kinoklubi liikmena tuleb Veebipoes end enne ostu identifitseerida. Kinoklubi liikmele kehtivad soodushinnad ilmuvad toodete juurde peale kinoklubilisena Veebipoes sisse logimist. Kinopileteid, mis ei ole ostetud kinoklubikontoga, ei ole võimalik hiljem kliendikontoga siduda.

Kinopiletite ja elektrooniliste kinkepiletite ostmiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Toodetele kehtivad ostu sooritamise hetkel toodete juures kuvatud hinnad.

Ostu vormistamiseks ilma klubilise kontot omamata tuleb täita nõutud väljad ja sisestada oma e-posti aadress, kuhu saadetakse ostetud tooted elektroonilisel kujul.  Veebipood ei võta vastutust, kui vigaselt sisestatud e-posti aadressi tõttu ei õnnestu pileteid kliendini toimetada, piletid lähevad rämpsposti, postkast on täis või kui kliendi e-posti aadress pole turvaline ning ostetud kaubad satuvad kolmandate isikute kätte.

Kliendil lasub kohustus kontrollida enne maksmist ostukorvis olevaid tooteid, et veenduda valitud kinopiletite arvu, hinna, kuupäeva, seansi kellaaja ja filmi vastavuses soovitule.

Ekraanile kuvatakse tasu suurus eurodes, mille saab tasuda pangalingi kaudu või Montonio makselahenduse abil. Pärast maksekeskkonnas tasumist tuleb kindlasti vajutada nupule „tagasi kaupmehe juurde“.

Kinopileti eest saab tasuda ka Artise kino kinkepiletiga ja elektroonilise kinkepiletiga (edaspidi Kinkepilet), sisestades Kinkepileti numbri nõutavale väljale. Tasudes Artise veebipoes Kinkepiletiga, millel märgitud summa on väiksem ostetava pileti hinnast, peab ostja tasuma hinnavahe.

Kinkepiletite ja elektrooniliste kinkepiletite kasutamise reeglitega saab tutvuda siin. 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe (OÜ Tallinnfilm) arvelduskontole. Ostu sooritamisega nõustub klient Artis kino sisekorraeeskirjadega ning kohustub neid täitma.

Kohaletoimetamine

Pärast kinopileti(te) / elektrooniliste kinkepileti(te) eest tasumist on viimasel lehel näha ostu kokkuvõte. Piletid ja arve-ostukinnitus saadetakse pärast makset Teie e-posti aadressile maksimaalselt 5 minuti jooksul. Kui soovite, saate pileti(d) siin Veebipoe lehel ka välja trükkida või salvestada. Kui piletid ei ole Teie e-posti aadressile jõudnud, kontrollige igaks juhuks ka rämpsposti kausta.

Kino Artis ei vastuta kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest.

Arveldamine

Kogu arveldamine käib veebipoes eurodes (€) ning makseviisiks on pangamakse läbi Montonio maksekeskkonna. Tasuda saab järgmiste pangalinkidega: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank. Pärast tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu “tagasi kaupmehe juurde”.

Taganemisõigus ja toote muutmine

Pärast tellimuse kättesaamist ei ole ostjal õigust Veebipoes ostetud Tootest taganeda, vastavalt Võlaõigusseadusele § 53 lg 7, välja arvatud juhul, kui Toodet ei saa kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on kinoseansi ära jäämine.

Ostetud kinopileteid on võimalik vahetada kino lahtiolekuaegadel kuni 1 tund enne ostetud kinopiletile märgitud seansi algust kino Artis kohviku kassas vabalt valitud müügis olevale seansile. Juhul kui uue seansi pilet on kallim, tuleb kliendil hinnavahe juurde maksta. Ostetud pileti vahetamise korral odavama kinopileti vastu hinnavahet ei kompenseerita.

Kino kinkepiletiga ja elektroonilise kinkepiletiga tasutud piletite vahetamise korral aktiveerub ostutehingus kasutatud kinkepilet ja uus pilet väljastatakse selle sama kinkepileti või elektroonilise kinkepiletiga ainult juhul, kui kinkepileti kasutamistähtaeg pole möödunud.

Kino Artis ostab tagasi või asendab ainult need kinopiletid, mis on ostetud seanssidele, mis jäävad ära kinost tingitud põhjustel. Kino asendab ära jäänud seansi samaväärse seansiga või kompenseerib pileti(d) kinkepiletitega. Ära jäänud seansi hüvitamiseks tuleb kliendil pöörduda kino kohviku kassasse või esitada avaldus ning saata see e-posti aadressile info@kino.ee hiljemalt 3 päeva jooksul. Kino asendab või hüvitab  ära jäänud seansi ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates vastava avalduse saamisest. Kino Artis ei kompenseeri peale kinopiletite kliendile mistahes muid kulusid, mis võivad kliendil tekkida seoses ära jäänud seansiga.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood ei vastuta ostjale müüdud Toote eest, mille ostja on Veebipoest ise ekslikult valinud. Pretensiooni saab esitada juhul, kui ostja on Veebipoest ostnud Toote ning ei saa seda kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on kinoseansi ära jäämine. Ostjal on õigus antud puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kino.ee või helistada telefonil 53 614 813.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood saadab kinoklubiga liitunutele uudiskirju ning pakkumisi klubilise e-posti aadressile ainult juhul, kui kinoklubiline on andnud veebilehel teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Kinoklubilisel on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjast, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjas aadressile info@kino.ee või helistada telefonil 53 614 813.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Käesolevate tingimustega nõustudes kinnitab klient, et on tutvunud kino Artis sisekorraeeskirjadega ja kohustub neid täitma.