Uus Eesti anima
Nurk
Corner, "Kut"
Eesti, 2016, Lucija Mrzljak
Nurgas, kus kaks serva kohtuvad, pole elu lihtne. Kõik on geomeetriliselt suhteline, kui perspektiiv ja gravitatsiooniseadus sinuga vembutama hakkavad.
Manivald
Eesti, Horvaatia, Kanada, 2017, Chintis Lundgren
Rebane Manivald saab 33-aastaseks. Ta on liiga kõrgelt haritud, töötu ja üleüldises inspiratsioonivaeguses ning elab oma üleoleva pensionärist emaga. Elu on lihtne, aga mitte eriti hea. Nende haiglane teineteisest sõltuv suhe muutub, kui pesumasin katki läheb ja seksikas hunt-töömees Toomas tuleb seda (ja neid) parandama..
Väänlid
Tendrils
Eesti, 2017, Helen Woolston
Kui inimene otsib kasvuhoonest varju, kasutavad taimed oma kummalist ilu, et teda kiusata ja temaga mängida, üritades äratada üht uinunud sidet. Taimedel on aga hoopis teistsugused sotsiaalsed normid, kui need, millega külaline harjunud on.
Lauamäng
A Table Game
Eesti, Hispaania, 2017, Nicolás Petelski Mesón
Kannatlikkus on voorus.
Muuseum
Muteum
Eesti, Hongkong - Hiina erihalduspiirkond, 2017, Äggie Pak Yee Lee
Kunstimuuseumis peame hästi õppima. Väljast sisse, sügavast sügavamasse, tõsiselt ja siiralt.
Ükskord igavuse väljadel
Once in the Fields of Boredom, "Ükskord igavuse väljadel"
Eesti, 2017, Teele Strauss
Lugu paarikesest, kelle kooselu on jõudnud lõpule - nad vaevlevad igavuse käes. Film igavusest, eksistentsiaalsest tühjusest ja igatsusest millegi teistsuguse järgi.
Moulinet
Eesti, 2017, Sander Joon
Olles mõrvanud oma kaaslase, läheb vehkleja teekonnale, et näha, mis on teisel pool piiri
Minnalaskmine
Letting Go
Eesti, 2017, Ülo Pikkov
Meie kultuur põhineb lugudel. Lood on vundament. Me võime vaadata oma elu kui lugu — biograafia on meie elulugu. Sarnaselt lugudele on ka mõned inimesed traagilised, naljakad või täiesti arusaamatud. Aga mis juhtub, kui neid lugusid ei tohi rääkida? Kas on võimalik lool minna lasta, sellest loobuda? Kas on võimalik teha filmi tüdrukust, kelle ainus soov on enda loost lahti saada ja see igaveseks unustada?
Pirnisadu
Pearfall
Maailma esilinastusEesti, 2017, Leonid Shmelkov
Ettevaatust, pirnisadu! See juhtub äkki, seega peab valmis olema. Antud film on üksikasjalik juhend, kuidas sellistel puhkudel käituda.
Viies raund
5th Round
Maailma esilinastusEesti, 2017, Leander Meresaar
Eraldusse tõmbunud poksija vaevleb kunagise kaotuse küüsis.
Noor kukk hukkub kukevõitluses. Nende juhuslik kohtumine tõukab poksija tagasi jalule.
Taat ja memm. Ersa lugu
An Old Man And An Old Woman. An Erzya Story, "Taat ja memm. Ersa lugu"
Eesti, 2016, Ülo Pikkov
Taat ja memm läksid tülli. Taat läks kalale ega tahtnud koju minna. Memme palumise peale saatis jumal Niškepaz ilma, mis taadi võrgud mädanema ajas. Taat läks koju, seal aga halas memm: „Meil pole süüa!“ Taat vastu: “Meil on aidas kala, müüme need ära ja ostame leiba, soola ja mõdu!“
Mees ja naine. Vadja lugu
A Husband And A Wife. A Voitan Story, "Mees ja naine. Vadja lugu"
Eesti, 2017, Mait Laas
Naine käis põllul rukist lõikamas, mees oli kodus haige. Kodus küsis mees, kas töö saab varsti tehtud, ning naine vastas, et varsti. Mees läks vaatama ja nägi, et naine magab ja töö alles alguses. Mees lõikas magaval naisel juuksed maha ning määris ta pea tõrvaga kokku.
Naine tuli koju ja küsis mehelt läbi akna:“ Kas su naine on kodus?“ Mees vastas, et kodus.
Naine hüüdis:“ Mind on kurivaim ära vahetanud ja ma jään igaveseks kurjavaimu naisena hulkuma!“
Silmadeta jahimees. Handi lugu
The Eyeless Hunter. A Khanty Story, "Silmadeta jahimees. Handi lugu"
Eesti, 2017, Priit Pärn, Olga Pärn
Kütt käis jahil, aga ei püüdnud midagi. Naine hiilis mehele metsa järgi. Mees heitis pikali, võttis silmad peast ja kõneles:“Semlek rem-rem-rem.“ Naine haaras mehe silmad. Järgmisel päeval jooksis laagri lähedal põder. Mees lasi põdra maha. Naine ütles, et mees lasi mööda. Pärast astus mees püstkotta, kus naine salaja liha sõi. Naine arvas, et mehevend tuli ja kattis näo rätikuga, sest naine ei tohi oma nägu mehe sugulastele näidata. Naine kaebas, et mees on laisk, aga tema peitis mehe silmad karpi. Siis hakkasid nad riidlema.
Uus Eesti anima
New Estonian Animation
Žanr
Animatsioon, Lühifilm
Lavastaja
Priit Pärn, Olga Pärn, Ülo Pikkov, Mait Laas, Sander Joon, Helen Woolston, Äggie Pak Yee Lee, Chintis Lundgren, Lucija Mrzljak, Nicolás Petelski Mesón, Teele Strauss, Leonid Shmelkov, Leander Meresaar
Filmi pikkus
1t 14min
Žanr
Animatsioon, Lühifilm
Lavastaja
Priit Pärn, Olga Pärn, Ülo Pikkov, Mait Laas, Sander Joon, Helen Woolston, Äggie Pak Yee Lee, Chintis Lundgren, Lucija Mrzljak, Nicolás Petelski Mesón, Teele Strauss, Leonid Shmelkov, Leander Meresaar
Filmi pikkus
1t 14min
Uus Eesti anima
Nurk
Corner, "Kut"
Eesti, 2016, Lucija Mrzljak
Nurgas, kus kaks serva kohtuvad, pole elu lihtne. Kõik on geomeetriliselt suhteline, kui perspektiiv ja gravitatsiooniseadus sinuga vembutama hakkavad.
Manivald
Eesti, Horvaatia, Kanada, 2017, Chintis Lundgren
Rebane Manivald saab 33-aastaseks. Ta on liiga kõrgelt haritud, töötu ja üleüldises inspiratsioonivaeguses ning elab oma üleoleva pensionärist emaga. Elu on lihtne, aga mitte eriti hea. Nende haiglane teineteisest sõltuv suhe muutub, kui pesumasin katki läheb ja seksikas hunt-töömees Toomas tuleb seda (ja neid) parandama..
Väänlid
Tendrils
Eesti, 2017, Helen Woolston
Kui inimene otsib kasvuhoonest varju, kasutavad taimed oma kummalist ilu, et teda kiusata ja temaga mängida, üritades äratada üht uinunud sidet. Taimedel on aga hoopis teistsugused sotsiaalsed normid, kui need, millega külaline harjunud on.
Lauamäng
A Table Game
Eesti, Hispaania, 2017, Nicolás Petelski Mesón
Kannatlikkus on voorus.
Muuseum
Muteum
Eesti, Hongkong - Hiina erihalduspiirkond, 2017, Äggie Pak Yee Lee
Kunstimuuseumis peame hästi õppima. Väljast sisse, sügavast sügavamasse, tõsiselt ja siiralt.
Ükskord igavuse väljadel
Once in the Fields of Boredom, "Ükskord igavuse väljadel"
Eesti, 2017, Teele Strauss
Lugu paarikesest, kelle kooselu on jõudnud lõpule - nad vaevlevad igavuse käes. Film igavusest, eksistentsiaalsest tühjusest ja igatsusest millegi teistsuguse järgi.
Moulinet
Eesti, 2017, Sander Joon
Olles mõrvanud oma kaaslase, läheb vehkleja teekonnale, et näha, mis on teisel pool piiri
Minnalaskmine
Letting Go
Eesti, 2017, Ülo Pikkov
Meie kultuur põhineb lugudel. Lood on vundament. Me võime vaadata oma elu kui lugu — biograafia on meie elulugu. Sarnaselt lugudele on ka mõned inimesed traagilised, naljakad või täiesti arusaamatud. Aga mis juhtub, kui neid lugusid ei tohi rääkida? Kas on võimalik lool minna lasta, sellest loobuda? Kas on võimalik teha filmi tüdrukust, kelle ainus soov on enda loost lahti saada ja see igaveseks unustada?
Pirnisadu
Pearfall
Maailma esilinastusEesti, 2017, Leonid Shmelkov
Ettevaatust, pirnisadu! See juhtub äkki, seega peab valmis olema. Antud film on üksikasjalik juhend, kuidas sellistel puhkudel käituda.
Viies raund
5th Round
Maailma esilinastusEesti, 2017, Leander Meresaar
Eraldusse tõmbunud poksija vaevleb kunagise kaotuse küüsis.
Noor kukk hukkub kukevõitluses. Nende juhuslik kohtumine tõukab poksija tagasi jalule.
Taat ja memm. Ersa lugu
An Old Man And An Old Woman. An Erzya Story, "Taat ja memm. Ersa lugu"
Eesti, 2016, Ülo Pikkov
Taat ja memm läksid tülli. Taat läks kalale ega tahtnud koju minna. Memme palumise peale saatis jumal Niškepaz ilma, mis taadi võrgud mädanema ajas. Taat läks koju, seal aga halas memm: „Meil pole süüa!“ Taat vastu: “Meil on aidas kala, müüme need ära ja ostame leiba, soola ja mõdu!“
Mees ja naine. Vadja lugu
A Husband And A Wife. A Voitan Story, "Mees ja naine. Vadja lugu"
Eesti, 2017, Mait Laas
Naine käis põllul rukist lõikamas, mees oli kodus haige. Kodus küsis mees, kas töö saab varsti tehtud, ning naine vastas, et varsti. Mees läks vaatama ja nägi, et naine magab ja töö alles alguses. Mees lõikas magaval naisel juuksed maha ning määris ta pea tõrvaga kokku.
Naine tuli koju ja küsis mehelt läbi akna:“ Kas su naine on kodus?“ Mees vastas, et kodus.
Naine hüüdis:“ Mind on kurivaim ära vahetanud ja ma jään igaveseks kurjavaimu naisena hulkuma!“
Silmadeta jahimees. Handi lugu
The Eyeless Hunter. A Khanty Story, "Silmadeta jahimees. Handi lugu"
Eesti, 2017, Priit Pärn, Olga Pärn
Kütt käis jahil, aga ei püüdnud midagi. Naine hiilis mehele metsa järgi. Mees heitis pikali, võttis silmad peast ja kõneles:“Semlek rem-rem-rem.“ Naine haaras mehe silmad. Järgmisel päeval jooksis laagri lähedal põder. Mees lasi põdra maha. Naine ütles, et mees lasi mööda. Pärast astus mees püstkotta, kus naine salaja liha sõi. Naine arvas, et mehevend tuli ja kattis näo rätikuga, sest naine ei tohi oma nägu mehe sugulastele näidata. Naine kaebas, et mees on laisk, aga tema peitis mehe silmad karpi. Siis hakkasid nad riidlema.
Nurk
Corner, "Kut"
Eesti, 2016, Lucija Mrzljak
Nurgas, kus kaks serva kohtuvad, pole elu lihtne. Kõik on geomeetriliselt suhteline, kui perspektiiv ja gravitatsiooniseadus sinuga vembutama hakkavad.
Manivald
Eesti, Horvaatia, Kanada, 2017, Chintis Lundgren
Rebane Manivald saab 33-aastaseks. Ta on liiga kõrgelt haritud, töötu ja üleüldises inspiratsioonivaeguses ning elab oma üleoleva pensionärist emaga. Elu on lihtne, aga mitte eriti hea. Nende haiglane teineteisest sõltuv suhe muutub, kui pesumasin katki läheb ja seksikas hunt-töömees Toomas tuleb seda (ja neid) parandama..
Väänlid
Tendrils
Eesti, 2017, Helen Woolston
Kui inimene otsib kasvuhoonest varju, kasutavad taimed oma kummalist ilu, et teda kiusata ja temaga mängida, üritades äratada üht uinunud sidet. Taimedel on aga hoopis teistsugused sotsiaalsed normid, kui need, millega külaline harjunud on.
Lauamäng
A Table Game
Eesti, Hispaania, 2017, Nicolás Petelski Mesón
Kannatlikkus on voorus.
Muuseum
Muteum
Eesti, Hongkong - Hiina erihalduspiirkond, 2017, Äggie Pak Yee Lee
Kunstimuuseumis peame hästi õppima. Väljast sisse, sügavast sügavamasse, tõsiselt ja siiralt.
Ükskord igavuse väljadel
Once in the Fields of Boredom, "Ükskord igavuse väljadel"
Eesti, 2017, Teele Strauss
Lugu paarikesest, kelle kooselu on jõudnud lõpule - nad vaevlevad igavuse käes. Film igavusest, eksistentsiaalsest tühjusest ja igatsusest millegi teistsuguse järgi.
Moulinet
Eesti, 2017, Sander Joon
Olles mõrvanud oma kaaslase, läheb vehkleja teekonnale, et näha, mis on teisel pool piiri
Minnalaskmine
Letting Go
Eesti, 2017, Ülo Pikkov
Meie kultuur põhineb lugudel. Lood on vundament. Me võime vaadata oma elu kui lugu — biograafia on meie elulugu. Sarnaselt lugudele on ka mõned inimesed traagilised, naljakad või täiesti arusaamatud. Aga mis juhtub, kui neid lugusid ei tohi rääkida? Kas on võimalik lool minna lasta, sellest loobuda? Kas on võimalik teha filmi tüdrukust, kelle ainus soov on enda loost lahti saada ja see igaveseks unustada?
Pirnisadu
Pearfall
Maailma esilinastusEesti, 2017, Leonid Shmelkov
Ettevaatust, pirnisadu! See juhtub äkki, seega peab valmis olema. Antud film on üksikasjalik juhend, kuidas sellistel puhkudel käituda.
Viies raund
5th Round
Maailma esilinastusEesti, 2017, Leander Meresaar
Eraldusse tõmbunud poksija vaevleb kunagise kaotuse küüsis.
Noor kukk hukkub kukevõitluses. Nende juhuslik kohtumine tõukab poksija tagasi jalule.
Taat ja memm. Ersa lugu
An Old Man And An Old Woman. An Erzya Story, "Taat ja memm. Ersa lugu"
Eesti, 2016, Ülo Pikkov
Taat ja memm läksid tülli. Taat läks kalale ega tahtnud koju minna. Memme palumise peale saatis jumal Niškepaz ilma, mis taadi võrgud mädanema ajas. Taat läks koju, seal aga halas memm: „Meil pole süüa!“ Taat vastu: “Meil on aidas kala, müüme need ära ja ostame leiba, soola ja mõdu!“
Mees ja naine. Vadja lugu
A Husband And A Wife. A Voitan Story, "Mees ja naine. Vadja lugu"
Eesti, 2017, Mait Laas
Naine käis põllul rukist lõikamas, mees oli kodus haige. Kodus küsis mees, kas töö saab varsti tehtud, ning naine vastas, et varsti. Mees läks vaatama ja nägi, et naine magab ja töö alles alguses. Mees lõikas magaval naisel juuksed maha ning määris ta pea tõrvaga kokku.
Naine tuli koju ja küsis mehelt läbi akna:“ Kas su naine on kodus?“ Mees vastas, et kodus.
Naine hüüdis:“ Mind on kurivaim ära vahetanud ja ma jään igaveseks kurjavaimu naisena hulkuma!“
Silmadeta jahimees. Handi lugu
The Eyeless Hunter. A Khanty Story, "Silmadeta jahimees. Handi lugu"
Eesti, 2017, Priit Pärn, Olga Pärn
Kütt käis jahil, aga ei püüdnud midagi. Naine hiilis mehele metsa järgi. Mees heitis pikali, võttis silmad peast ja kõneles:“Semlek rem-rem-rem.“ Naine haaras mehe silmad. Järgmisel päeval jooksis laagri lähedal põder. Mees lasi põdra maha. Naine ütles, et mees lasi mööda. Pärast astus mees püstkotta, kus naine salaja liha sõi. Naine arvas, et mehevend tuli ja kattis näo rätikuga, sest naine ei tohi oma nägu mehe sugulastele näidata. Naine kaebas, et mees on laisk, aga tema peitis mehe silmad karpi. Siis hakkasid nad riidlema.
Lisainfo
Vanusepiirang
(none)
Valmimisaasta
2017
Levitaja
Pimedate Ööde Filmifestival MTÜ
Kinos alates
24.11.2017